Volgers

donderdag 29 september 2016

Kerstkaart week 39

 
Een tijdje terug had ik de challenge gewonnen van het Borduurkaartenblog en toen mocht een keer gastdesigner zijn voor hun volgende challenge en daar was de uitdaging maak een vintage kerstkaart met borduurwerk erop en toen heb ik deze als voorbeeldkaart gemaakt.
Ik had hem nog niet op mijn blog laten zien vandaar dat ik hem nu plaats en mee laat doen met de wekelijkse challenge maak elke week een kerstkaart van 52 weeks to Christmas.
De uitdaging voor volgende week gebruik een rendier op je kaart ga ik zeker aan meedoen.
 

12 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke wat een prachtige vintage borduur- kerstkaart. Prachtig gemaakt en afgewerkt een mooi patroon. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkasrtenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig geslaagde kaart. Ik vind de kleurencombi heel mooi!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende borduurkaart en een prachtige kleurencombinatie ook!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt als gastdesigner een hele mooie nostalgische kaart gemaakt Anneke. Mooie kleuren en fijntjes geborduurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi borduurwerk, Anneke...en een prachtige kleurencombi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie vintagekaart met mooi borduurwerk. Vind dat altijd weer knap. ik kan het niet hoor!!Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kerstkaart heb je gemaakt Anneke - een supermooi geheel.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, leuk die lantaarn erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Anneke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt er weer een mooie kerstkaart van gemaakt, Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig dit geborduurde vintage kaartje Anneke...hele mooie kleurencombinatie...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kleur combinatie en mooi borduurwerk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...