Volgers

maandag 27 juli 2015

Paris


 
Vandaag heerlijk op mijn hobbykamer bezig geweest en toen zag ik bij Ank van het blog de Kaartenkraam toch zo'n leuke kaart.
Ze had deze gemaakt met allemaal streepjes washi-tape.
Nou heb ik best wel veel rolletjes washi-tape maar gebruik het eigenlijk veel te weinig.
Maar dit vond ik zo'n leuk idee dat ik er mee aan de slag ben gegaan en heb dit kaartje ermee gemaakt.
Ik heb het niet precies hetzelfde gedaan maar mijn eigen draai eraan gegeven.
Het was best wel weer leuk om hier mee te werken en op deze manier heb je toch gauw een simpel maar leuk kaartje.
 

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer op mijn blog was!
    Echt een leuk idee met die washi tape, ik gebruik die eigenlijk ook vrij weinig,
    Jouw variatie met die leuke vogeltjes op elke strip is echt prachtig!
    De tape kleurtjes passen ook zo mooi bij de sfeer van de eifeltoren, heerlijk vakantie sfeertje eigenlijk!
    Fijne week.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart! Je moet wel goed kijken, de vogeltjes hebben een echt camouflagepak aan! ;)
    heel tof idee!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mijn kaart gelift hebt! Ziet er weer heel anders uit, er zijn zoveel mogelijkheden. Bedankt voor het linkje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...