Volgers

zondag 23 juni 2013

Zoet Meisje

 
Vandaag heb ik de workshopkaart van het Card en Scrap Challengeblog gemaakt.
Heel duidelijk stap voor stap staat het beschreven.
En dit is wat ik ervan heb gemaakt.
Ik heb een ronde cirkelkaart gebruikt als basis en heb verder een randje uit gestanst en daar een lintje met iets of wat een glittertje door gedaan, ook het strikje hiervan gemaakt.
De  beertjes aan de rechterkant zijn knoopjes.
Verder nog een bedeltje en wat plakpareltjes erop.

 
Hier zie je dat het beertje een knoopje is met aan de achterkant een oogje waar je normaal het knoopje met draad mee vast zet, ik heb het oogje met een sieradentangetje eraf geknipt, anders wordt het wel heel dik en lastig om op een kaart te verwerken.
 
Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge van
waar de opdracht luidt "Bingo"
ik heb gekozen voor lint-rose-knoopjes
of lint-bedel-parels
 


12 opmerkingen:

  1. Ah wat is dit schattig Anneke, ik vind het helemaal super, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart Anneke.super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik had de workshop ook gezien, hele duidelijke uitleg en jou kinderwagen is super geworden, TOP!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke,
    Ik had de workshop ook gezien, ik moet zeggen, je wagentje is super, helemaal naar jouw idee gemaakt..super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie lief geworden. Super!

    En leuk dat je meedoet aan KIC Challenge

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Anneke!! Leuk modelletje!

    Fijne week!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk zeg deze kaart, mooi gedaan meid...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief babywagentje! Je hebt het erg leuk gemaakt Anneke, ik zag hem daar al voorbij komen...het is zo schattig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo,wat super lief...Leuk dat je meedoet met de challenge van KIC..

    Groetjes Ginette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje!
    Bedankt voor je deelname aan kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...