Volgers

woensdag 28 november 2012

Kerstkaart

 
Ja het schiet lekker op met de kerstkaarten.


14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart Anneke. Ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Anneke ik vind dat je nog snel gaat met je kaarten en alweer zo prachtig geborduurd erbij.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke,
    Mooie kerstkaart is dit geworden,weer prachtig geborduurd en mooie details..weer super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie weer hele leuke dingetjes hier op je blog. Ook dit kerstkaartje is een droppie hoor! Leuk gedaan.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card dearest Anneke:)
    Lovely decoration and die cuts:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooi kaartje gemaakt.
    Echt schitterend.

    Groetjes Jannie


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooi kaartje Anneke !

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw kerstkaarten schieten al redelijk op denk ik zo, en wat maak je ze toch steeds weer mooi Anneke! Ook deze ziet er fantastisch uit!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig mooi kaartje Anneke.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke,

    Ik kom even om het hoekje kijken,en zie dat je weer leuke dingen hebt gemaakt.
    Je kerstkaart is ook weer prachtig.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...