Volgers

vrijdag 26 augustus 2011

Designer for a Day!


Een tijdje terug had ik me aangemeld voor Designer for a Day van Marianne Design, en gisteren lag er een envelop in de bus met de niewste Eline's stempel Merry Little Christmas EC 0136.
Nu het vandaag toch slecht weer was kon ik lekker bezig om er een leuke kaart mee te maken,
met dit als resultaat.

Het papier komt van Crea-Motion Journal Blue 2.
En Basic Grey Infuse.
Het groene lint met goudrandje komt van de markt.
Daarop zit een ijspegelrandje gemaakt met de creatable LR 0135
en de kerstster met een groene brad in het midden is gemaakt met de creatable LR 0122.
Beide mallen zijn ook van Marianne Design, net zoals de tekststempel Christmas Post EC 0099.

Ik vond dit heel erg leuk om te doen en ik hoop dat de kaart goedgekeurd wordt door Marianne en natuurlijk heel erg bedankt voor de prachtige stempel en deze geweldige kans.
En dit is dan de award die ik van Marianne heb gekregen.


groetjes Anneke

5 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke

    Wat een schattig kaartje.
    Echt super lief en mooi gemaakt.
    Een heel fijn weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,

    Enig kaartje heb je er van gemaakt.

    Lieve groejtes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtig kaartje!

    een schattig afdrukje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Anneke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...