Volgers

zondag 6 februari 2011

Vogelhuisje

Hier staat het vogelhuisje op de site table.


En hier heb ik hem even opgehangen aan de deurklink om een foto te maken.


Dit is nou echt zo'n dag om lekker aan de freubel te zijn,
want zeg nou zelf, dit is toch geen weer om naar buiten te gaan,
dus ik ben lekker naar mijn hobbykamer gegaan en heb dit vogelhuisje gemaakt,
dit idee stond in de hobbykrant, dit is een blad wat je gratis krijgt bij hobbyzaken,
één keer in de zoveel tijd komt de hobbykrant uit,
ik heb het dakje dicht gemaakt met een koordje zodat dit kooitje mooi kan hangen,
maar als je het dakje open laat kun je hem gewoon neerzetten en er iets indoen.


3 opmerkingen:

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...