Volgers

donderdag 20 augustus 2009

Weer eens wat anders




Vorige week ben ik met mijn vriendin naar de KGKD bij ons in Zwolle geweest en daar zag ik bij de stand van het Hobbyjournaal uitleg over de Bloxxx knipvellen en boekjes,
en natuurlijk wil je zoiets eens uitproberen, dus ik heb het setje wat uit 2 bloxxx boekjes, foamtape, prikpen en en los knipvel gekocht,
ben daar mee aan de slag gegaan en dit is het resultaat, ik moet zeggen het is weer eens wat anders en best leuk om te doen,
ben benieuwd naar jullie reactie.

groetjes anneke

5 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi

    leuke kaarten heb je weer gemaakt, als je bij bergkaarten www.bergkaarten.nl lid wordt van de groep kaartenmakers, dan kan je daarna ook lid worden van het kaartencafe. Daar in het cafe wordt 1 of 2 keer in de maand een online workshop gegeven, en het is er reuze gezellig. ik kan je aanraden lid te worden.
    Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke,
    ik heb vrijdag tot een uur of half 2 achter de HJ-kraam gestaan, gewoon uit mezelf en voor de lol.Ik kon dus gaan wanneer ik wilde.Dit jaar was de kraam alleen voor de nieuwe Bloxxx.
    Ik heb er ook al ééntje gemaakt uit 1 van de boekjes(moest het even proberen) en het is best leuk om te doen.

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pff het ziet er leuk uit maar lijkt me best veel werk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anneke

    Ja je moet wel een yahoo account maken omdat al haar groepen via yahoo lopen. Ik wist ook niet precies hoe dat moest maar als je Jannie een mailtje stuurt helpt ze je daar graag bij.

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat heb je dat mooi gemaakt Anneke,zeker is wat anders.
    Heel erg mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

wat leuk dat je komt kijken en hartelijk bedankt dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten, ik vind dat altijd leuk om te lezen, groetjes anneke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...